sobota 19. prosince 2015

Shrnutí týdne

Ahoj všichni, 

páni tento týden se toho tolik událo, že pomalu ani nevím, kde začít. Vlastně vím. Vezmeme to popořádku a začneme pondělkem. 

PONDĚLÍ

Volejte sláva a tři dny se radujte! Cultural Care mě po roce vrátilo zpátky do skupiny mé původní koordinátorky Jennifer. No a jelikož je před Vánoci, Jennifer na pondělní večer uspořádala večírek. Tentokrát se skoro 60 au pairek sešlo na bowlingu. Kromě zábavy, zde byla i spousta jídla (pizza, saláty, dezerty, ...) :-) 

Upřímně jsem si tu ze začátku připadala jak vetřelec. Mezi všemi au pairkami jsem byla asi nejstarší... Nejen podle věku, ale hlavně podle počtu měsíců strávených tady v USA. Asi po půl hodině jsem se konečně aklimatizovala a prohodila pár slov s Vanessou, Julií, Robyn a Kirsty. Není nad staré dobré známé :-) 




ÚTERÝ

Na úterý jsem nemohla pomalu ani dospat. Přijela mi "návštěva(y)"! Vlastně celý ten den byl takový návštěvní. Ráno jsem si zašla s kamarádem na Manhattonu na snídani. A kolem 12. si to nasměrovala k World Trade Centru. 



Před vchodem na Freedom Tower jsem se potkala s mamky šéfem a jeho synem. Oba mě znají snad od narození. Haha. Strávila jsem s nimi krásné odpoledne. Ferry jsme se svezli kolem sochy Svobody na Staten Island, dali si oběd a jeli zpět. Na závěr mě ve Starbucks obdarovali cukrovím od mé babičky a malým dárečkem od rodičů. :-) Právě zde se naše cesty kolem 5. hodiny rozdělily. Oni směřovali na Brooklyn Bridge a já na místo dalšího setkání.  





Poslední setkání mi seslalo samo nebe. V 6. jsem měla sraz s Vláďou (Čech, který tu pracuji a bydlí nedaleko mě). Čirou náhodou ten den měl nějakou práci na Manhattonu. Tak jsme se večer potkali a on mne svezl domů. No a já se tak po dlouhém a namáhavém dni nemusela trmácet vlakem. :-) Za to mu patří mé velké díky a možná mu někdy něco upeču :-) 

STŘEDA 

Utekla ani nevím jak. Na poslední chvíli jsem sháněla dárečky. Nakonec mi do oka padla pokladna! To je nápad! To by mohli mít děti radost i super zábavu.Tak uvidíme, necháme se překvapit, jak se budou v pátek tvářit.

PS:  Myslím, že pan #Babiš by byl na mě pyšný :D 

ČTVRTEK

Nekonečný den! Šichta od 7 do nevidím ... Host dad v Nashvillu a host mom v práci a na vánočním večírku. Celý den lilo jako z konve. Ještě, že jsem měla pro děti vymyšlený program na celý den. Logan školka, já s Avery music class a odpoledne play date v KidsU kam za námi dorazila Julie se svými dětmi :-) V 8 hodin večer jsem padla do postele vyčerpáním a děti konec koncům taky :D 

PÁTEK

V pátek v podvečer přijela babička a oslavili jsem Vánoce s předstihem, jelikož v sobotu odlítáme na rodinnou dovolenou do teplých krajů :-) No vlastně jsem je moc neslavili, jen jsme si rozdali dárečky a bylo to. Já dostala krásné hodinky, po kterých jsem více jak půl roku toužila, dále pak kašmírové rukavice (nevím, jestli je letos využiji - zima ještě nedorazila), bonboniéru a starbacks ozdobičku na stromeček. Všechny dárečky mi udělaly radost :-)



Jelikož byl celý týden takový bláznivý a neměla jsem vůbec čas vidět se se svými kamarády, zašla jsem na večer ještě do baru. Normálně piji colu, když řídím, ale tentokrát jsem si dala Dylanův horký apple cider. Moc dobrá novinka! 





Po 2 hodinách jsem se se všemi rozloučila a popřála šťastné a veselé.  No budou mi chybět... ale za týden jsem zpět :-) 

Jo a málem bych zapomněla. Už začínáme mít interview s budoucími au pair. Opravdu to mám už za pár :-( 

SOBOTA

Trochu jsem si přispala, abych nabrala nějakou tu energii na balení. No jo zase balím na poslední chvíli. Jak já to nemám ráda. I když mám seznam věcí, vždy mě to nebaví. O to hůř se balí, když tady je zima a tam teplo. To nikdy nevím, kolikery šatičky si mám sebou vzít, ale snad jsem si jich vzala dostatek :D Hodina pryč a já už mám snad vše sbaleno :-) Vlastně ne, plavky se mi ještě suší... 

Teď nebývá než čekat, až pro nás v 5 přijede car service a odveze na letiště. Jupííí! Mé první Vánoce v teple. Ale asi to bude trošku zvláštní bez toho stromečku, sněhu, rodinné pohody a pohádek... Ach jo, jak to mi chybí... jen tak ležet na gauči a sledovat jednu vánoční pohádku za druhou...

Už se blíží čas odjezdu, tak já se s vámi musím rozloučit a zabalit notebook sebou. Mějte se krásně a ŠŤASTNÉ A VESELÉ! :-) 

PS: Příště se ozvu od moře Pa! 

Žádné komentáře:

Okomentovat