čtvrtek 31. prosince 2015

Trochu jiné Vánoce

Ahoj všichni, 

tak jak jste si užili vánoční svátky? Jste nabití energií nebo spíš bojujete s po vánoční nadváhou? Já letos pro jistotu snědla všechno cukroví již před Vánoci, to aby se mi nezkazilo. :-)  19. prosince jsem totiž letěla se svou hostitelskou rodinou na Floridu. 



Letošní Vánoce pro mne byly až dost netypické. Úplně jiné, než na co jsem zvyklá. Moje první Vánoce bez rodinného kouzla a pohádek. I když jsem byla byla obklopena svou druhou rodinou, ta pravá mi v těchto dnech chyběla nejvíce. To společné lenošení na gauči a sledování pohádek od rána do večera... Ach... O tom se mi mohlo jen snít. I přes všechen ten smutek a stesk jsem měla krásné radostné Vánoce. :-)

U nás v Chappaque začaly Vánoce již 18. prosince, kdy přijela babička a po večeři jsme si rozbalili dárečky. Děti si rozbalily vlastně jen 1 dárek, ty ostatní byly schované. Já jsem dostala hodinky, které jsem si přála, kašmírové rukavičky, bonbošku a drobnosti. Od rodiny z Čech pak náramek a peníze, za které si musím ještě něco koupit. haha :-) Večer následovalo už jen dobalení posledních věcí a spánek. 

Hned druhý den jsme si to namířili směr letiště a odtud do Fort Lauderdale, Florida. Celou cestu jsem si pohrávala s myšlenou, jaké to asi bude. Vánoce na Floridě? Bez stromečku? Palmy? V hotelu (u babičky na bytě)? No nechme se překvapit. 

Překvapení nás opravdu čekalo. To co jsme zažili během letu (vlastně přistání), bych nepřála nikomu. Ale abych se neopakovala, příběh najdete na mé facebookové zdi.  



Počasí nám celkem přálo, až na ten šílený vítr. No ale moc to nevadilo. Díky teplotě okolo 28 stupňů, jsme skoro celý týden prolenošili u bazénu. Jeden den jsme se vydali na nákupy do nedalekého outlet centra. A 25. prosince oslavili Vánoce. Vše to začalo hned ráno, kdy si děti rozbalily drobné dárečky. Pak jsem potkala Santu, jak rozváží dárky, no a večer jsme zašli na rodinou večeři. Ano opravdu rodinou - kromě mě, a mé host rodiny s námi šli ještě obě babičky, děda a strýc Michael s rodinou. Všichni jsme si moc pochutnali a jeli domů. 










Díky těmto neobvyklým Vánocům jsem zjistila, že mi prostě chybí ten náš Ježíšek, smrček a rodinná pohoda. Ano, byly to krásné a hezké Vánoce, ale svítící palmy a Santové co lezou po domech nejsou pro mě. :-) 

27. prosince jsme přiletěli zpět do NY a rozbalili poslední dárky, které pod stromečkem Santa zanechal. Už teď se strašně moc těším na ty příští Vánoce. Snad už je oslavím se svou rodinou. :-) Doufám, že i vy jste si ty své Vánoce náležitě užili. A pokud se už v tomto roce "neuvidíme", tak Vám přeji ten nejkrásnější vstup do nového roku, ať je ještě lepší než ten 2015! PA :-*

Žádné komentáře:

Okomentovat