pondělí 14. prosince 2015

Vánoční víkend

Ahoj všichni,

tak mám za sebou další volný víkend. Jak jste si asi všimli, žádný výlet do dalekých končin se nekonal. Jelikož bylo ale nádherně a teplota se pohybovala okolo 17 stupňů, rozhodla jsem se pro druhý vánoční výlet do City. Tentokrát jsem jela s Taryn prozkoumat vánoční City za světla a za tmy.


Kolem poledne jsme se dostali do City. Podle GoogleMaps jsme měli naplánovanou hodinovou procházku… Ale znáte to… sem tam se zastavíte, abyste něco vyfotili, občas uvíznete v davu atd. a tak se rázem z jedné hodiny stane hodin 6.  

Z Grand Central jsme se svezli metrem do China Townu. Hned u výlezu nás obklopili prodejci a nutili nám jejich padělané kabelky, peněženky, hodinky atd. "Prada, Gucci, Rolex?" No hrůza! Poté co jsme se jich zbavili, jsme zamířili do nedaleké Little Italy. Kouzelné místo se spoustou italských restaurací, malebných obchůdků a krásné vánoční výzdoby.  


Po průzkumu vánočního obchodu a Little Italy jsme se vydali směr Union Square, kde se nachází největší vánoční trhy. Vzhledem a přelidněním mi trochu připomínali ty v Praze :-) 


City bylo opravdu dost přelidněné. Byla sobota, je před Vánoci, ale když si k tomu přidáš další 1 000 000 Santa Clausů a Elfů tak to byl fakt masakr! Proč Santové a Elfové? Konal se tu totiž SANTACON. Největší festival Santů a Elfů. Lidé byli převlečení do kostýmů a chodili od 1 baru k druhému. Před některými bary stálo ve frontě i na 500 Santů :D  



Další zastávkou se stal Macy´s. Na vánočním patře jsme navštívili Santovu poštu a poslali svá přání. No necháme se překvapit, zda se splní :D 





Na 5. avenue jsme shlídli představení na Saks budově. Musím uznat, že daleko lepší než vloni. Mooooc pěkné no podívej se sám :-)









A na závěr jsme se konečně prodrali skrz davy lidí až k vánočnímu stromečku.



Těch lidí bylo všude tolik, že se skoro nedalo dýchat. Upřímně, mě to i trochu děsilo ... co, když se něco stane?! No naštěstí nestalo, a tak jsem celá dorazila kolem půl 7 domů. :-) 

Netrvalo to ani 2 hodiny a já byla zpět v City :D Tentokrát nás náš kamarád Lucas vzal do baru v Brooklynu odkud jsme se měli přesunout na jeden koncert, ale plány se změnily a my se ocitli na Manhattonu. Tady jsme se potkali s dalšími kamarády a pařili až do rána :-) 

___________________________________________________

Na nedělní večer jsem přijala pozvání své rodiny a jela s nimi na "luxusní" večeři do babiččina beach klubu. Byla to taková menší vánoční párty. Nechyběl Santa, Elf ani Frosty. Děti dostaly dárečky a všichni se hezky navečeřeli :-) 

Žádné komentáře:

Okomentovat