sobota 23. ledna 2016

Co je nového?

Ahoj všichni, 

po delší době se opět hlásím z New Yorku. Během posledních dní se událo spousty novinek. První špatnou zprávou je to, že jsem si rozbila notebook, na kterém píšu články. Z toho důvodu jsem musela zaimprovizovat a napsat ho na IPadu. :-( Jsem na sebe opravdu naštvaná, jelikož jsem si to zavinila sama. Upadl mi z 1,5m! Na štěstí jsem více méně přišla jen o přístroj a ne o data. No jo, co s dá dělat, stávají se i horší věci. 




Jak jste asi zaznamenali, Amerika momentálně čelí největší sněhové kalamitě všech dob! Ještě včera jsem si říkala, že přehání. No tak napadne trocha sněhu - už tomu bylo loni, co vyhlásili stav nouze a zavřeli metro v NY. Nakonec se ale nic strašného nestalo. Ani centimetr nenapadl! Letos jim předpověď vyšla, a tak jsme uvězněni doma! Už od brzkých ranních hodin čelíme neustupující chumelenici! Jsou tři hodiny odpoledne a venku je kolem 30cm sněhu a pozor - stále chumelí! Včera jsme si udělali zásoby jídla na pár dní, nabíjím všechny telefony, iPady a počítače,  baterky nalezeny, dříví naskládaný u krbu, tak snad pár dní přežijeme :-)




                                      foceno v 13:00 

A co se dále v NY událo? 

Sotva co jsme se vrátili z Floridy, nastalo období hledání nové au pair. Courtney mě jednoho dne požádala, zda bych si nemohla zaskypovat s uchazečkami o moje místo. Nabídku jsem samozřejmě přijala a dala se do práce. Během prvního lednového týdne jsem měla hned 3 telefonáty. 

Jako první byla holčina z Jihoafrické republiky. Milá, sympatická, energetická, 22 letá blondýnka - moje favoritka ;-) Druhá byla 19ti letá holka z Německa - ta mi vůbec nesedla, na můj dojem trošku šprtka. LOL No a do třetice opět mladá Němka. Daleko více sympatičtější než ta předchozí. Docela fajn a hezká holka, u které mi něco vadilo a já nevěděla co... Možná její přítel, kterého během 3 let opustila jen na 3 týdny, nebo její práce ... já fakt nevím?! Své pocity jsem pověděla Courtney a ta se po poradě se Stývem rozhodla pro mou favoritku z Jihoafrické republiky.  




Z Avery se stala baletka! Čtvrteční music class jsem vyměnili za hodinu baletu. Kromě Avery navštěvuje hodinu dalších 7 holčiček. To ti je něco tak roztomilého. Všechny ty dvouleté holčičky v baletních šatičkách a piškotech :-) Některé děti se více soustředily na maminky než učitelku, ale Avery ta nemohla z paní učitelky oči spustit. Napodobovala jí úplně ve všem. No jen mrkni sám, jak byla roztomilá ve svém tutu :-)





Bleskurychle se blíží období zimních prázdnin. Ani letos nebudeme zahálet a vyrazíme na dovolenou. Loni jsme o "winter break" vyrazili na Last minute Floridu. Letos se Courtney rozhodla zaletět si trošku dál a navštívit tak rodinu jejího bratra v San Franciscu



















O San Frinciscu jsem leccos slyšela. Vždycky jsem si přála podívat se na slavný Golden Gate Bridge, Alcatraz, Google complex či starodávné tramvaje a strmé ulice. I přes to, že se jedná o rodinnou dovolenou se spoustu povinností apod., tak se do tohoto úžasného západo-amerického města nesmírně těším a tebe o své zážitky rozhodně neochudím, jen musíš ještě chvíli počkat :-) 




Ani v lednu jsem o volný víkend nepřišla a 3. lednový víkend patřil mě!  S kamarády jsem vyrazila do amerického spa resortu. Teda možná spíše čínského... Na začátek říkám, že tyto resorty nemají vůbec nic podobného s těmi českými. 



Byla sobota odpoledne, když jsme dorazili do Spa Castlu v Queensu. Před námi se objevil třípatrový obrovský dům. Už u vstupu jsem si říkala: "páááni co to je?"  No, to jsem ovšem netušila co mě čeká. V státních jsem viděla něco, co jsem ještě nikdy neviděla. A to, že jsem už několik šatně viděla! Promenádující se nahé ženy všude kam se podíváš! I ve výřivkách, které byly situovány přímo uprostřed místnosti se sprchami. To ještě nic nebylo... Nejvíce mě ovšem zaskočila "shaving area"! 

O patro víše byly situovány prostory pro muže a ženy. V těchto prostorech jsi se směl pohybovat jen v kraťasech a tričku (holky dostaly růžové a kluci modré). Do plavek jsi se směl svléci jen v případě, že jsi šel do výřivky. Zajímavá to pravidla :-) 

Ve společných prostorech jsi našel vše možné. Asi 6 druhů saun, bary s výřivkami, soukromé výřivky, restauraci, spací zónu, masáže či venkovní výřivky. V tomto paláci jsi na pouhých $50 mohl strávit celý den. My to ovšem po 3,5 hodinách vzdali. Všechna ta relaxace nás vyčerpala natolik, že se nám všem chtělo spát. :D 

Žádné komentáře:

Okomentovat