pátek 1. ledna 2016

Jak jsme skoro (ne)stihli Silvestra


Páááááni ten rok ale utekl!!! Rok 2015 byl v mém podání rokem poklidným. Žila jsem si svůj "american dream" a o ničem moc nepřemýšlela, spíše si jen užívala života. Poznala jsem spoustu nový lidí, s některými jsem si vytvořila přátelský vztah, potkala v Americe pár Čechů, které doma sotva potkám haha (Martina a Maki, Štěpána, Adri, Dianu, Niky a Jíťu, Ondru s Tomem, Housku s kámoši, mamky šéfa se synem, atd...), stihla jsem se zamilovat a odmilovat, zaletěla jsem si na svatbu své tetičky, navštívila své ex-kolegy na ČOV, viděla svou rodinu, naučila se anglicky, procestovala kus světa (teda Ameriky), a zkrátka jsem se měla celý ten rok dobře a ani jednou nelitovala svého rozhodnutí :-) 

Co se ale týče roku 2016, tak ten už moc poklidným nebude. Nazvala bych ho rokem VÝZEV! A to hned několika. Pomalu budu muset dát sbohem své hostitelské rodině, která na vždy bude mou druhou rodinou, a uzavřít tak kapitolu života s názvem "American dream"! Někde tam v dáli na mě opět čeká skutečná realita - práce, vysoká (uvidíme) a snad i přítel na celý život. :-) 

Nechejme nostalgie a pojďme zúčtovat mé oslavy příchodu nového roku! 

Letošní oslavy jsem nechtěla podcenit, tak jako ty loňské, a tak jsem přijala nabídku au pair našeho strejdy. Dostala totiž od něj několik lístků na super párty na Manhattonu (v hodnotě $180). WOW! Tak tahle akce chce rozhodně nové šaty! Proto jsem s Taryn vyrazila v úterý na nákupy :-) Nakonec se mi podařilo sehnat krásné, jednoduché, růžové šatičky.

Ve čtvrtek jsem kolem 5. dorazila k Taryn a přípravy mohly začít. Následně se k nám přidala i Mel. Před osmou už jsme seděli ve vlaku a jeli směr City. Do půlnoci času spoustu, ale na párty jsme měli být v 9:30. Jenže co se nestane... Silvestrovskou párty jsme skoro propásli. Né, že by to byla naše vina. To ne! My byli na smluveném místě už v 9, ale jaksi au pair našeho strejdy si klidně přišla až v 10:38!!!!!! A bez ní do klubu nikdo nesměl, jelikož ona měla číslo na manažera a nikomu ho nechtěla dát! Blbka. No a když konečně dorazila s více než tím hodinovým zpožděním, tak nám oznámila, že manažer už odešel... V tu chvíli já neměla slov, vlastně měla, ale nejdou zveřejnit ;-) Nakonec z ní vypadlo, že místo na tuto luxusní párty můžeme jít na párty do jiného hotelu, ale už nebude tolik luxusní. V tu chvíli jsme na nabídku samozřejmě souhlasili, co jiného nám také zbývalo. Manažera jsme po chvilce potkali před smluveným hotelem a šli s ním dovnitř. Řeknu vám ten byl na ní pěkně naštvaný!!! No což hlavně, že jsme v klubu. Po pár minutkách aklimatizace jsem se já, Mel a Taryn skamarádili s manažerem a ten nás za to vzal do VIP a strejdy au pair se svými Brazilkami zůstala na normálním baru bez Dje. :-) 

I přes to, že jsme byli v dobrém prostředí, jsem byla z večera zklamaná. Slavit silvestra v baru jen se 2 kámoškami, je trochu na prd. Vlastně to bylo i divné. Připadala jsem si jako na normální párty a ne té silvestrovské. No a i letos jsem propásla novoroční ohňostroj. Prostě ho z toho baru nebylo vidět. :-( I přes všechny mínusy jsme si párty užili. Každý zážitek se počítá, a teď už mi nezbývá nic jiného než se těšit z nového roku! Doufám, že se mi splní všechna přání a sny. Vám přeji to samé :-) 




Žádné komentáře:

Okomentovat