neděle 10. ledna 2016

Odpočítávat nebo užívat?

Už je tomu tak! Za 3 měsíce budu na cestě domů. Můj Americký sem se rozplyne do ztracena, ale v mém srdci bude uschován navždy. Tolik radosti, zážitků, přátelství ... na to nezapomenu nikdy! 

Tak nějak jsem si tu rychlost času nechtěla připouštět, jenže... V úterý večer jsem měla skype s potencionální au pair mé hostitelské rodiny. To vám byl tak zvláštní pocit. I když byla holka moc milá a hezky se mi s ní povídalo, najedou to na mě dopadlo. Opravdu už nastal ten čas, kdy se budeme muset rozloučit???? Opravdu už nastává ten čas, abych se opět postavila na své vlastní nohy???? Opravdu ANO! Uklidňuje mě jen ten fakt, že mám před sebou ještě 3 měsíce! 

3 měsíce??!! WOW - docela krátká doba ... nebo naopak dlouhá? Pokud budeš odpočítávat každý den do konce tvého pobytu, tak určitě dosti krátká a unavující. Pokud se ale popereš s časem, tak na tebe čekají dlouhé 3 měsíce, kdy si naplno můžeš vychutnat každý poslední den svého "dreamu". Já se rozhodla pro variantu užívání si každého dne. :-) 

S touto variantou je spojeno plánování. Plánování a organizování všech možných věcí. Tak hurá do toho. V příštím článku vás seznámím se svými plány :-) 

Žádné komentáře:

Okomentovat