úterý 2. února 2016

City s Lencou

Minuly vikend bylo City zavaleno snehem tak, ze byla zastavena veskera doprava - i ta podzemni! Tento vikend, byl naopak ve znameni vysokych teplot - tak proc nepodniknout vylet, ze?!

Jelikoz mi pocasi minuly tyden cestu do City zkazilo, vydala jsem se tam ted. Konecne jsem vyrazila za Lencou. Kolem pul 12 jsem ji vyzvedla na Penn Station a vydaly jsme se skrz Time Square do Central Parku. 



Uz na Times Square se prihodilo neco nevydaneho. Zastavila me jedna pani, v ruce obri fotoaparat, se slovy, zda si me muze vyforografovat, jelikoz se ji libi muj outfit. Najednu stranu me to velmi potesilo, ale na tu druhou mi to pripadalo dosti zvlastni. Nakonec jsem ji s diky odmitla. Doufam, ze na me nebyla nastvana...  

Co by to bylo za prochazku, kdybychom se cestou nestavily pro Starbucks, ze? V rukach Starbucks a hura dal... Asi po 20 minutach chuze po 7. avenue se pred nami konecne objevil Central Park. Trosku me zamrzelo, ze skoro vsechen snih uz odtal :-( To mohly byt tak krasne fotky... Ale nakonec preci jen nejake mam, no jen mrkni sam ;-) 






Na 5. avenue jsme malinko nakoupily a nakonec dosly zpet na Penn Station. A co se malem nestalo? Lenca malem nestihla vlak - jak jinak, nez moji chybou :-) Ale co by to bylo za pribeh se spatnym koncem, ze? :-) 

Žádné komentáře:

Okomentovat