neděle 21. února 2016

Den v San Francisku

Ahoj všichni, 

pokud mě sleduješ na instagramu @dominikafarska, tak jsi si asi všiml/a, že jsem byla v Californii :-) 


Jelikož měly děti ve škole zimní prázdniny (neboli winter break), tak se moje host rodina rozhodla pro výlet do San Francisca, kde žije bratr mé HM se svou rodinou. Páteční sedmi hodinový let jsme s dětmi absolvovali nad naše očekávání na výbornou. Ubytovali jsme se kousek od bratra mé HM, v městečku San Rafael, nedaleko SF. 

Celý týden jsme trávili s bratrovou rodinou. Hned první den jsme se vydali do NP Muir Woods, kde se nachází červené stromy.  To ti byla nádhera! Děti si tento výlet náramně užily, lezly totiž po všech stromech :-) V ostatních dnech jsme prozkoumávali dětská hřiště, dům na stromě, San Francisco či kamarádčinu zahradu se slepicema. Asi největším zážitkem pro mé děti bylo, když mohly běhat celé odpoledne za slepicema. :-)

Mým volným dnem se stala neděle, rozhodla jsem se ji využit pro průzkum San Francisca. Jelikož nerada cestuji sama, napsala jsem na Aupairky dotaz, zda se nenajde někdo, kdo by mě po SF provedl.  A ejhle - ozvala se Lucka :-) Před polednem jsme si daly sraz u Ferry building, kam me dovezla loď, a odtud jsme se vydaly na průzkum. První zastávkou byl známý Pier 39, kde se nachází mola s Lachtany. Dále jsme pokračovaly k Fishermans Wharf, přes Jefferson Street na Ghirardelli Square. Zde jsme ochutnaly čokoládu ve známé Ghirardelli čokoládovně a pokračovaly po strmé Hyde Street až k známé klikaté Lombard street. Abychom ušetřily trochu naše nohy, rozhodly jsme se pro projížďku Cable Carem, což je starodávná tramvaj. To ti bylo zábavy. Nikdy jsem se snad více nanasmála. Cable Car nás dovezl až na Market Street. Odtud jsme se autobusem vydaly na Alamo Square, kde se nachází viktoriánské domy. No a na závěr jsme nemohly vynechat vyhlídku na slavný Golden Gate Bridge! 



Unavená, ale i přes bolavé nohy šťastná, jsem se vrátil kolem 8. hodiny zpět na hotel. Musím uznat, že kdyby nebylo Lucky, tak bych viděla asi tak jen 1/3. Není nad to, když vás provede někdo, kdo má město v malíčku :-) 

Na závěr jen "Luci díky za super den a vínko na terásce"! Pokud tě zajímá víc o mém životě a cestování, tak me followuj na instagramu @dominikafarska či @inkaupair

Xoxo D.

Žádné komentáře:

Okomentovat